Kaunis päivä, kaunis olo. Olen onnellisempi kuin koskaan. Tätä tunnetta on ollut niin kovin ikävä. asiat vihdoin ovat kuten ne haluaisin. En ole muistanutkaan kuinka suloinen kaipaus on. En ikinä uskonut että näin nopeasti kohtaisin jotain noin ihanaa. Saati että uskaltaisin antautua kokonaan tunteille. En kaiken sen jälkeen mitä olen kokenut. Tulit varmaan muuttamaan kaiken. Alku huumaksi nuo jotku tätä kutsuvat, mutta minulle tämä on paljolti muuta. Luulin jo että ehjääntymiseni vaatisi aikaa, paljon aikaa. Sinulle voin uskoutua ja sanoa kaiken, mikä pelottaa minua. Sinä kaikin tavoin muistutat minua hyvistä asioista. Joka hetki mietin kaikkea tyhmää mitä ollaan touhuttu. Joo ja silmiesi tuike pyörii mielessä. Kaikki ei tänä viikonloppuna mennyt aivan niinkuin suunniteltiin. Ei lähellekään. Nyt vain kaikki tuntuu vahvemmalta. Olisin mie sinne kaappiin voinu majoittua kaheksi viikoksi. Sinun takia tai ainakin itseni. Voin vain kuvitella kuinka pitkältä tämä aika tulee tuntumaan ja kuinka suuri puhelinlasku on luvassa. Ja outoa kyllä en edes pelkää turpaan saamista. En sitä että tulen taas henkisesti moukaroiduksi. Sinä olet vain jotain mitä en osaa pelätä. Minulla vain on tunne jota en vuosiin, niin moniin vuosiin ole tuntenut. Nyt on pienen tytön pää sekaisemmin kuin ikinä alkoholista, päihteistä...